Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2009 23:34 - Новият ден
Автор: anially Категория: Лични дневници   
Прочетен: 956 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.01.2009 14:46


Първо - приятелите ми! Толкова са добри! Всичките до един! :) Толкова ги обичам! Толкова уютно се почувствах сутринта с тях! :) Семейството ми!

Нощта беше  пълна! Нямаше празни мигове! :) И подредена - нещата следваха едно след друго! :) Също както в 2008-ма! :)

Вселената ми показа ново от действията си! Направи вместо мен това, което няколко часа по-рано аз се отказах да направя (със завидна категоричност, сякаш минавайки на своя страна този път - което всъщност е добре!)!...... Сякаш... ми издърпа от ръцете хрумналата ми възможност, защото й се назландисвах... 
Така или иначе нещо стана (нещо, което ми е много мъгляво все още обаче), можех аз да го направя, аз да бъда кралицата, аз да бъда аз!, а не някой да ми измъква главната роля изпод носа...:)) Може би човек трябва да се доверява на спонтанно хрумналите му идеи... може би те са най-правилното, което може да направи... защото са спонтанно дошли... от там, от където трябва...
Може би беше отговор на молбата ми...
Ще го приема като шанс :) - Ето, Вселената сама ми отвори път към възможното хубаво! :) Сега просто трябва да го взема! :)

Бих казала, че се справих доста добре, само не успях да си проявя смелостта...
Все пак се справих доста добре, и утринното слънце ме накара да си помисля "Today this could be the greatest day of our lives!" :)
А, да, беше много хубаво да вървя в студа сама по улиците без хора...! :)

А накрая и това - че толкова има смисъл да се живее! :))) Защото има такива мигове! И ти можеш да ги увеличиш! :) Като пуснеш искреността си, себе си, на свобода, да отваря нови истински пространства в реалността! :), скрити зад декора :), да я размразява :) и прави гъвкава и творческа! :), нова и истинска! :)

А това :)) - като хубаво напомняне за Новата година - не се сърди :), а нека празнуваме за всичко, което имаме! :))
The Circus, Take That, Come to town :)



Тагове:   ден,   новият,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anially
Категория: Лични дневници
Прочетен: 328809
Постинги: 166
Коментари: 252
Гласове: 1185
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930